Hoe werkt het?

Bestellen

Alle baby kado's zijn overzichtelijk gerangschikt in verschillende hoofdcategorieën. Door op een van de hoofdcategorieën te klikken, ziet u een overzicht van de verschillende subcategorieen. In de subcategorieen bevinden vindt u foto's van alle babykado's of kraampakketten. Klik op het babycadeau voor meer informatie.

Door 'in winkelwagen', wordt het babykado in het winkelwagentje geplaatst. U gaat dan automatisch naar de winkelwagen toe waar eventueel het aantal nog kunt aanpassen, het cadeautje ook nog kunt wissen (X) of door te klikken op Verder winkelen gaat u terug naar de winkel om nog verder te winkelen.  Bent u tevreden over uw bestelling? Vink dan de Algemene Voorwaarden aan voor ‘akkoord’ en vul de adresgegevens in. Vul ook de aflevergegevens in bij een afwijkend afleveradres. Daarna maakt u uw bestelling definitief door de bestelling te controleren en te klikken op 'bestellen en betalen. U kunt uw bestelproces op elk moment annuleren, totdat u klikt op de knop 'bestellen en betalen'.

Zelf een kraampakket samenstellen

Namens uw bedrijf, vrienden of vriendinnen onder elkaar of collega's een pakket zelf samenstellen is heel leuk en persoonlijk. Natuurlijk kunt u hiervoor in onze webwinkel terecht. Als mand waar alle babycadeautjes in gaan kunt u dan bijvoorbeeld kiezen uit verschillende kleertjes of knuffeltjes gecombineerd met een badjasje met daarop de naam van het kindje en het bedrijfslogo geborduurd. Wij zullen dan zorgdragen dat het cadeautje feestelijk wordt ingepakt en daarna voorzien van felicitatiekaartje en feestelijk lint.

Veilig betalen

De betaling vindt plaats via Docdata Payments, www.docdatapayments.com. U kunt kiezen uit verschillende manieren, zoals eenmalige machtiging, bankoverschrijving, iDEAL, creditcard of onder rembours. Omdat Docdata die onze betalingen afhandelt met de meest betrouwbare betaaltechnieken werkt,  kunt u er bij Babycompany zeker van zijn dat dit veilig is.

Betalen onder Rembours: Het totaalbedrag van de bestelling + meerkosten euro 15,00 dient u contant af te rekenen aan de postbode. Dit is alleen mogelijk binnen Nederland. Let op: bij een bestelling onder rembours wordt u altijd gebeld voor een persoonlijke bevestiging. U ontvangt een bericht per e-mail wanneer uw order met TNT wordt verstuurd.

Bedrijven en betalen

Bedrijven ontvangen een factuur met een betaaltermijn van twee weken. Dit kunt u aangeven op het bestelformulier. Ook kan het bedrijf hier zijn BTW code nr. en eventueel interne klant nr. opgeven.

Snelle levertijd

Het bestelde babykado wordt binnen 2 werkdagen door GLS op het afleveradres (binnen Nederland) aangeboden. De levertijd is langer indien er bijvoorbeeld een naam moet worden geborduurd. Dit wordt bij het desbetreffende artikel aangegeven. Als een babykado op pad gaat ontvangt u altijd een e-mail ter bevestiging. Ook voor zendingen naar het buitenland gebruiken wij PostNL die hiervoor weer samenwerkt met de locale post in het betreffende land.  Het spreekt voor zich dat buiten Nederland zendingen een langere verzendtijd (afhankelijk van het land) nodig hebben.

Bezorgkosten

Bezorgkosten binnen Nederland bedragen € 0, of € 3,50 of € 4,50. Gratis verzending boven € 60,--, Een bestelling die door de brievenbus past € 3,50 en een pakketje € 4,50.  Zodra u een product aan uw winkelwagen toevoegt,  ziet u wat de bezorgkosten zijn.  U kunt voor brievenbuspost bijvoorbeeld denken aan een babybadjasje, babybadcape, babyboekje, kleine knuffel, besteksetje; eigenlijk alles wat in een speciale (eventueel bubbel) enveloppe en/of de zgn. 'bus-box' past. 

Buiten Nederland maar binnen Europa bedragen de bezorgkosten €9,45, per pakket en buiten Europa €18,50 per pakket mèt Track&Trace (mits minder dan 2kg).  

Status van de bestelling

Direct na het accorderen, ontvangt u per e-mail een orderbevestiging, met een overzicht van de bestelde baby kado's en wanneer wij verwachten dat het pakket verzonden wordt. Als het pakket werkelijk onderweg gaat, ontvangt u wederom een e-mail ter bevestiging en van onze vervoerder GLS een Track & Trace code.

Bestelling wijzigen/annuleren

Tijdens het bestelproces kunt u in het besteloverzicht altijd producten verwijderen of toevoegen. Is de order geplaatst, dan kunt u geen wijzigingen meer doorvoeren.

Bestelling probleemloos retourzenden en klachten

Als een artikel niet bevalt kunt u deze, indien redelijkerwijs mogelijk voorzien van de orginele verpakking en kaartjes, binnen 14 dagen na ontvangst probleemloos (binnen Nederland) aan ons retourneren op het onderstaande adres. Dit geldt niet voor producten die gepersonaliseerd zijn, zoals badjasjes met naam geborduurd of zilver dat is gegraveerd of klompjes die zijn beschilderd met de babynaam.

Indien het product beschadigd is of gebreken vertoont, dient u binnen twee maanden contact met ons op te nemen per e-mail: info@babycompany.nl. U kunt ook een klacht indienen over onze service. Wij geven binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie per e-mail waarin wij vragen om uw klacht nader toe te lichten. Of wij bellen u even indien gewenst, ook binnen 2 werkdagen, zodat u weet waar u aan toe bent en zullen tevens aangeven dat u het product terug kan sturen naar Dorpsweg 50 3738 CG Maartensdijk. Het totaal betaalde orderbedrag (incl oorspronkelijke  verzendkosten) zullen wij na ontvangst van uw herroepingsmelding zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen terugstorten op uw rekening.

Bij klachten stuur een mail naar info@babycompany.nl.  Dus ook voor klachten over onze service. Wij zullen binnen 2 werkdagen inhoudelijk reageren, per e-mail waarin wij vragen om uw klacht nader toe te lichten. Of wij bellen u even indien gewenst, ook binnen 2 werkdagen. Hierna zullen wij u vragen het artikel, te retourneren naar Babycompany.nl, Dorpsweg 50, 3738 CG Maartensdijk. De verzendkosten van de retourzending komen voor uw rekening. Het totaal betaalde orderbedrag (incl oorspronkelijke verzendkosten)  zullen wij na ontvangst van uw herroepingsmelding zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen terugstorten.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).  Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Garantie

Alle producten vallen onder de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.Babycompany is  als verkoper verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Een product moet doen wat er van verwacht wordt. Is dit niet het geval, dan zal Babycompany zorgen voor herstel of vervanging en zelf voor het restitueren van het aankoopbedrag als er geen oplossing meer is.

Bedenktermijn/ retourneren

Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de producten zonder opgave van redenen terug te sturen gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Stuur binnen 14 dagen een mail aan info@babycompany.nl . Vermeld in deze  e-mail uw naam (waarop de bestelling is gedaan), woonplaats, ordernummer en de reden van retour (optioneel). Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op voor verdere afhandeling. Na dit contact heeft u vervolgens weer 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.

Bij de bestelbevestiging treft u een link aan naar het modelformulier voor herroeping. Vul dit formulier in en stuur het mee samen met het product dat u wil retourneren. Vergeet ook niet uw naam en/of ordernummer op het retour pakketje te vermelden. We kunnen u een nieuw product toesturen of u kunt u geld terug krijgen. Kiest u voor de optie om uw geld terug te ontvangen, vermeld dan ook uw rekeningnummer. U kunt ook bellen: 0346 212691. Portokosten van die retourzending zijn voor uw rekening. Wij zullen het orderbedrag, incl oorspronkelijke portokosten zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw herroepingsmelding terug storten. Uiteraard geldt dat u het product zoveel mogelijk ongeschonden in de verpakking laat. Zie ook algemene voorwaarden, art. 6, 7, 8.

De bedenktermijn geldt niet voor producten die gepersonaliseerd zijn, zoals badjasjes met naam geborduurd of zilver dat is gegraveerd of klompjes die zijn beschilderd met de babynaam.  

Wanneer u het product heeft ontvangen en u doet meer dan het beoordelen daarvan (om te kijken of hij het wil houden) en er ontstaat schade aan het product ontstaat, dan bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk. U mag de producten beoordelen/gebruiken zoals in een winkel ook mogelijk is. 

U mag een product ook zonder aanmelding terug sturen, maar dan moet u een verklaring dat het een retour betreft (zoals het modelformulier en/of eigen formulier) meesturen.

Wilt u een bestelling annuleren vóórdat het product is verzonden: ook dan, stuur een e-mail of bel, en wij annuleren de bestelling. 

Prijzen

Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief BTW.
 

Vragen, opmerking of suggesties?
Stuur ons uw reactie.